خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

ذکر لسانی با وجود ذکر قلبی به بالاترین سطح ارزش معنوی خود می‌رسد

نهاوند- کارشناس مذهبی با بیان اینکه ذکر قلبی از ذکر لسانی مرحله‌ای بالاتر است، گفت: ذکر لسانی با وجود ذکر قلبی به بالاترین سطح ارزش معنوی خود می‌رسد و تکمیل کننده ذکر لسانی است.
کد خبر: ۹۳۱۳۱۲۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ذکر لسانی با وجود ذکر قلبی به بالاترین سطح ارزش معنوی خود می‌رسدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام فراشی در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در شأن و مقام حضرت فاطمه زهرا (س) همین کافی است که اهل بیت (ع) نیز در مصائب و گرفتاری‌ها از ایشان استمداد می‌جویند.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی اذکار با اشار به اهمیت ذکر لسانی و ذکر قلبی تصریح کرد: ذکر لسانی ثواب دارد و کسی که ذکر لسانی می‌گوید از اجر وثواب آن بهره‌مند می شود.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ذکر قلبی از ذکر لسانی مرحله‌ای بالاتر است، افزود: ذکر لسانی با وجود ذکر قلبی به بالاترین سطح ارزش معنوی خود می‌رسد و تکمیل کننده ذکر لسانی است چراکه ذکر قلبی اثرش از ذکر لسانی به مراتب بیشتر و بافضیلت‌تر است.

وی در خصوص عصمت و ارزش والای جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نزد خداوند متعال افزود: شخصی محضر امام صادق (ع) رسید و گفت آقای من، وقتی ما مشکلی داریم در خانه شما اهل بیت (ع) را می‌زنیم و از شما کمک می‌طلبیم و شفاعت می‌خواهیم. وقتی شما مشکلی دارید از چه کسی کمک می‌طلبید؛ ایشان فرمودند ما هم از مادرمان حضرت فاطمه زهرا (س) کمک می‌طلبیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات