خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز قزوین:

توزیع ۵۰۰ کیلو گوشت مرغ توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)

رحمانی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا(س) نیز تعداد ۱۰۰ بسته مرغ ۵ کیلویی در بین جامعه هدف شهرستان البرز توسط بسیجیان و گروه های جهادی حوزه های مقاومت توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

محمد جعفر رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه شهرستان البرز بیان کرد: بسیج و گروه های جهادی برحسب تفکر انقلابی به جامعه خدمت می کنند و قطعا در این مسیر نه مسئولیت اداری، نه اعتبار و نه امکاناتی در اختیار دارند بلکه با آنچه در توان دارند جهاد می کنند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مردم گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر گسترش و ترویج تفکر کمک و کار جهادی بین مردم دارند و قطعا بسیج در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری از تمام توان خود استفاده می کند.

 

رحمانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سپاه امام رضا(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی ایجاد شد و خدمات گسترده ای در این قرارگاه به جامعه ارایه شد که توزیع بسته های معیشتی، اجرای طرح خانه به خانه در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بخشی از این اقدامات بوده که اثرات مثبتی در کاهش بیماری داشته است.

 

وی افزود: به مناسبت ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا(س) نیز تعداد ۱۰۰ بسته مرغ ۵ کیلویی در بین جامعه هدف شهرستان البرز توسط بسیجیان و گروه های جهادی حوزه های مقاومت توزیع گردید.

 

رحمانی ضمن تاکید بر ادامه رزمایش کمک مومنانه گفت: ارزش ریالی این بسته ها جمعا حدود ۱۰۰ میلیون ریال می باشد و اجرای این طرح ادامه دارد.

 

نذر فاطمی ۲۰۰ میلیون ریالی بسیجیان شهرالوند

وی همچنین با اشاره به اقدام حوزه شهید بهشتی(ره) شهرستان البرز اظهار کرد: همزمان باسالروز شهادت حضرت فاطمه(س) تعداد ۵۰ بسته معیشتی و یک گوسفند قربانی بین جامعه هدف شهر الوند توزیع شد.

 

رحمانی گفت: به همت خیرین هزینه داروی ۳ بیمار صعب العلاج و کرونایی تقبل و یک تلویزیون و یک گوشی جهت ۲ خانواده نیازمند توسط بسیجیان حوزه بسیج شهید بهشتی و جمعیت امام حسنی ها توزیع شد که ارزش ریالی این اقلام ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.

۳۰۰۱/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها