توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج اساتید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت کانون بسیج اساتید بین اقشار نیازمند جامعه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

محبعلی رهدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای عمل به دستورات ولایت فقیه، آحاد جامعه در این مسیر اعلام حضور کرده و لبیک گفتند که بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان نیز از این قاعده متمایز نبوده است.

وی افزود: اهدای بسته حمایتی به کارکنان آسیب پذیر از ویروس کرونا از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه زابل نیز اجرا شد.

مسئول بسیج اساتید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۲۰۰ بسته کمک مومنانه توسط بسیج اساتید دانشجویی و کارکنان این دانشگاه به همراه ماسک بین اقشار حاشیه شهر زاهدان در این مدت توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار جهت خرید بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان در یک مرحله و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر اقدامات مهم به شمار می‌رود.

راهدار تصریح کرد: توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط دانشگاه فرهنگیان، ۱۰۰ بسته از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین توزیع بسته معیشتی و بهداشتی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب رزمایش کمک مومنانه بوده است.


ارسال نظرات