افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی در دانشگاه خلیج فارس

کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس در روز چهارشنبه اول بهمن ماه با حضور مسئولین و جمعی از دانشجویان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس با حضور مجید پرویزی مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، دکتر روح الله فاتحی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس و دکتر امین ترابی جهرمی رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس و جمعی از دانشجویان  در روز چهارشنبه  یکم  بهمن ماه  افتتاح شد.

مجید پرویزی مدیر تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در حاشیه آیین افتتاح این کرسی گفت: ایجاد این کرسی با هدف توسعه فرهنگ کسب وکار تعاونی و ایجاد تعاونیهای نوپا و دانشجویی  در دانشگاه می باشد.

مجید پرویزی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند در زمان تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی، تعاونی دانشجویی تشکیل بدهند و یا با راه‌اندازی تعاونی‌های دانش بنیان، فعالیتهای تولیدی و صنعتی داشته باشند و از این طریق جذب بازار کار شوند.

وی افزود: در اداره کل تعاون پروژه های دانشجویی تحت عنوان میکرو پروژه تعریف نموده ایم که تا کنون دو پروژه را به دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس واگذار نموده ایم و خود را مکلف به حمایت از پایان نامه های دانشجویی در حوزه کسب،  کار و تعاون می دانیم.

مجید پرویزی در پایان سخنان بر لزوم همکاری های علمی و پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه ها بخصوص دانشگاه خلیج فارس به عنوان دانشگاه مادر استان بوشهر تاکید نمود.

افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس

افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس

 

انتهای پیام/

منبع: پایگاه دانشگاه خلیج فارس بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار