مسئول عقیدتی سیاسی بسیج کل کشور:

زنان نقش مهمی در شکل گیری تمدن اسلامی دارند

مسئول عقیدتی سیاسی بسیج کل کشور مطرح کرد: زنان نقش مهمی در زمینه سازی و تربیت فرزندان و جوانان انقلابی ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۰۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید یعقوب حسینی در جمع خواهران بسیجی حوزه ۳ کوثر سپاه ناحیه ابوذر مشهد بیان کرد: به گفته رهبر فقید انقلاب" از دامن زن مرد به معراج می‌رسد"، در همه عرصه‌های انقلاب نقش آفرین‌ترین افراد در بحث انقلاب بانوان دارای بصیرت بودند.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج کل کشور افزود: حضور منظم و پرشور خواهران در فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج و در پایگاه‌های خواهران ارزشمند است.

وی همچنین ایفای نقش خواهران در راستای نقش زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی و تربیت فرزندان و جوانان انقلابی و پای کار را امیدوار کننده توصیف کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سازمان بسیج کل کشور اشاره کرد: برای بهبود برنامه‌های سازمان باید از همه ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای و روی خط قرار دادن آنان در ایجاد وفاق و همدلی در بین فعالین عرصه و نهاد‌های مردمی و دولتی موجود در منطقه استفاده کرد که می‌تواند مشکل گشا باشد.

وی در پایان تصریح کرد: می‌توان از برنامه‌های مختلف بسیج از جمله بسیج سازندگی، طرح محله اسلامی، و سایر برنامه‌های مختلف که جنبه‌های حمایتی برای سازمان بسیج را در بر داشته باشد استفاده نمود، ولی آنچه بیشتر باید به آن توجه کرد استفاده از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها