خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر، با قوت و سلامت محور

حجت الاسلام شهسواری گفت: برنامه‌ها تعطیل پذیر نبوده بلکه سلامت محور اجرا می‌شود. سلامت مردم برای ما امری واجب است، اما از طرفی نباید مراسمات مذهبی و انقلابی فراموش شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۰۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
حجت الاسلام علی شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در میزگرد خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر استان قزوین بیان کرد: نباید اجازه دهیم کرونا بهانه‌ای برای سستی و رخوت و در نهایت موجب رهایی عرصه دهه فجر شود.

وی با اشاره به بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: از ۱۲ بهمن طی مراسماتی نمادین با حضور تعداد محدودی دانش آموز در مدرسه شاهد بهشتیان و در بستر فضای مجازی و شبکه شاد، برنامه گلبانگ انقلاب، لحظه تاریخی ورود امام (ره) را به پا داریم.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این ایام اضافه کرد: به فضل خدا ما دارای تعدادی نیروی انقلابی و رژیم خودرویی هستیم که با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی شاهد مراسم محوری و سمبولیک و نمادین از میدان لشگر ۱۶ زرهی استان به سمت گلزار شهدا خواهیم بود.

حجت الاسلام شهسواری از ویژگی ایام دهه فجر امسال به تقارن این ایام با گرامیداشت روز زن و میلاد امام راحل اشاره کرد. به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کارگروه بانوان انجام می‌شود که شاخص آن حرکت خودرویی خودجوش گروه انقلابی در این ایام است که نظیر آن را در گرامیداشت ۹ دی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات بیان کرد: برنامه‌های ایام الله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به قوت خود برگزار خواهد شد، اما متاسفانه سستی و رخوت موجود بر اثر کرونا موجب شده تعدادی از مسئولین عرصه را رها کنند. اما ما تا جایی که در توانمان بوده در کنار مردم انقلابی هستیم و مصمم‌تر و جدی‌تر از گذشته کار‌ها را پیش می‌بریم، زیرا مدیون شهدا و امام بوده و ادای این دین بر گردن ما است و عهده دار برپایی این ایام مبارک هستیم.

وی گفت: ما به علت سنگینی سایه کرونا بر کشور، مراسمات دهه فجر و فعالیت‌های این ایام را با عنوان هماهنگی و برنامه ریزی برای ۶ ماه دوم سال از شهریورماه شروع کرده و برنامه ریزی و هدف گذاری‌های لازم را در این راستا کردیم.

این مسئول اظهار داشت: ۲۳ کارگروه برای این ایام ایجاد شده که احکام و ماموریت‌های مربوط به آن‌ها ابلاغ شده است. در بسیاری از جلسات تاکید ما بر این بوده که برنامه‌ها تعطیل پذیر نبوده بلکه سلامت محور اجرا می‌شود. در همین راستا سلامت مردم برای ما امری واجب است و نباید از سلامت آن‌ها غافل شویم، اما از طرفی نباید مراسمات مذهبی و انقلابی فراموش شود در همین خصوص اجرای برنامه‌ها با اجرا و رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تایید است.

شهسواری تصریح کرد: برنامه‌های مجازی شکوه و عظمت مراسمات میدانی را دارا نیست. فضای مجازی یک فرصت و ظرفیت است، اما متاسفانه باید این مشکل را در نظر بگیریم که فضای مجازی متولی واحدی ندارد و معاندین از این فضا استفاده‌های زیادی در خصوص اقدامات ضددینی می‌کنند.

ب/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار