خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد

برگزاری ویژه برنامه روز پدر در پایگاه کوثر شهرستان بهار

بهار-مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه روز پدر در پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۲۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

برگزاری ویژه برنامه روز پدر در پایگاه کوثر شهرستان بهارطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک ماه رجب و سالروز ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: به مناسبت این ایام ویژه برنامه روز پدر در پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) روستای حسین‌آباد شهرستان بهار برگزار شد.

وی از برگزاری پویش‌ها و مسابقات فرهنگی در بستر مجازی خبر داد و افزود: به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) نیز مسابقات مجازی کتابخوانی با موضوع احکام نماز «نماز در کلام مقام معظم رهبری»، مسابقه گلبانگ علوی «هم صدای آسمان»، پویش بزرگ «من و پدرم» با محوریت زیباترین عکس‌ها و کلیپ‌های به یاد ماندنی از جشن و تبریک سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر در بستر مجازی همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار عنوان کرد: با توجه به لزوم مطالعه نهج البلاغه و ره توشه کلام گوهربار امام علی (ع) در زندگی طرح ختم یک ساله نهج البلاغه نیز در قالب مسابقات هفتگی با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

وی افزود: تندیس‌های منقش به نام حضرت علی(ع) از طرف مهد قرآنی نورالثقلین به نوگلان قرآنی اهدا شد تا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر به پدرانشان در منزل هدیه دهند و احسان به والدین با توجه به آیات قرآنی برای نوگلان تبیین شد.

رضایی با اشاره به ز امر خداپسندانه اهدای هدایا و دلجویی از کودکان محروم روستا که از داشتن نعمت پدر محروم بودند به همت خیرین بسیجی گفت: همچنین به مناسبت این ایام از پدر نمونه‌ روستای حسین‌آباد عاشوری ‌حاج‌عبدلعلی ‌رضایی‌گوهر با حضور مسئولان روستا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات