تهیه و توزیع 300 پرس غذای گرم در بین نیازمندان مناطق محروم توسط جهادگران حوزه 216 حضرت زکیه(س)

فرمانده حوزه بسیج 216 حضرت زکیه (س) از تهیه و توزیع 300 پرس غذای گرم به مناسبت ایام فرخنده ماه مبارک رجب و به همت جهادگران پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۱۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبری بسیج از کرج، فرمانده حوزه بسیج 216 حضرت زکیه (س) اظهار داشت: جهادگران پایگاه های مقاومت بسیج تابعه این حوزه به مناسب ایام فرخنده ماه مبارک رجب،  300 پرس غذای گرم تهیه و در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع کردند.

 وی اعلام کرد: در ایام ولادت امام اول شیعیان علی ابن ابیطالب (ع) جهادگران پایگاه های تابع این حوزه با تهیه و ذبح 5 راس گوسفند و توزیع گوشت آن به نیازمندان منطقه اولین گام کمک های مومنانه ی خود را انجام دادند و طبخ 300 پرس غذای گرم و توزیع بین مددجویان تحت پوشش نیز در شب میلاد باعث دلگرمی و قوت قلب نیازمندان شد.

وی عنوان کرد: دستگیری از چند خانواده ی آسیب دیده و اهداء 3میلیون تومان برای هزینه ی درمان بیماران، توسط بسیجیان جهادگر این حوزه انجام شد.

فرمانده حوزه بسیج 216 حضرت زکیه (س): در پایان خاطر نشان کرد: در چند مرحله جهادگران کمک های مردمی را برای خانواده ای که خانه ی آن ها در آتش سوخته جمع آوری و تلاش برای بازسازی آن منزل محرومین ادامه دارد، بسیجیان در هر منطقه و در هر زمان آماده ی خدمت رسانی به هموطنان خود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها