خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)

برنامه بهبود وضعیت اقتصادی کشور، برگ برنده نامزدهای انتخابات

سروان شریفی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ،شخصی رای مردم را از آن خود می کند که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه مثمر ثمری داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۵۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

سروان افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام قزوین با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه سلام الله ضمن عرض تبریک ایام ماه مبارک رجب و ولادت امام علی علیه السلام،به بیان نکاتی در باب انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت :در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی ایران به طور میانگین هر دو سال یک انتخابات برگزار کرده‌ایم که این نشان از دموکراسی حاکم بر کشور است و مردم هم به پای صندوق های رای آمده و نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی حاکم بر جامعه در حال افت و خیزهای فراوانی است و مردم در شرایط سخت معیشتی به سر می برند. مشکلات همیشه بوده و خواهد بود و ما شیعیان معتقدیم که با ظهور امام زمان عجل الله و برپایی دولت کریمه ایشان ، آرامش و رفاه واقعی در جهان حکمفرما خواهد شد. با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه و مسئولانه قطعاً آینده بهتری در پیش رو خواهیم داشت.

سروان شریفی به عوامل موثر انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:
در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، شخصی رای مردم را از آن خود می کند که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه مثمر ثمری داشته باشد. بخشی از وضعیت فعلی اقتصادی کشور به بی کفایتی و سهل انگاری مسئولین دولتی و بخشی دیگر به فشارها و تحریم های خارجی مربوط است.

این مسوول سیاسی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو، جریانات سیاسی مختلفی در حال فعالیت هستند و سناریوهای متفاوتی وجود دارد. ممکن است بیماری کرونا انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد. رسانه‌های خارجی به دنبال برنامه‌ریزی برای اختلال حضور مردم در پای صندوق های رای هستند آنچه که باید در اولویت دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باشد حفظ سلامت رای دهندگان و صیانت از صندوق‌ها است.

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی ادامه داد: در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰،علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات اعضای شورای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار می شود که هر یک از آنها هم دارای اهمیت فراوانی خواهند بود.

وی در پایان اظهار کرد: با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، امکان دارد برخی از جریانات سیاسی از این فرصت سوء استفاده کرده و این انتخابات را به عنوان وزن کشی برای خود در نظر گرفته و تقابل سیاسی بین آمریکا و ایران را رقم بزنند. عده‌ای نیز همواره به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت کشور در برهه های حساس هستند، اما آنچه که ضروری به نظر می رسد حضور حداکثری آگاهانه و مسئولانه مردم پای صندوق های رای وحمایت از ولایت فقیه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار