خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آبیک

سپاه، ولایت مدارانه در تحقق راهبرد سال، تلاش خواهد کرد

سرهنگ صادقپور گفت: سپاه در راستای تحقق راهبرد سال ۱۴۰۰ که از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است همچون سال های گذشته، مقتدرانه و ولایت مدارانه به ملت شریف ایران خدمات رسانی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۸۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

سرهنگ مهدی صادقپور فرمانده سپاه شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به تبیین راهبرد سال بعنوان یک انتخاب هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: تجربه نامگذاری سال های اخیر توسط مقام‌ معظم‌ رهبری، مبتنی بر نگاه آسیب شناسانه ایشان نسبت به موضوع توسعه و پیشرفت کشور است.

وی گفت: راهبرد سال و نامگذاری این سال ها گویای این امر است که برای دستیابی به جایگاه ایده آل، در عرصه‌های مختلف جهانی به ویژه در عرصه اقتصادی، حمایت از تولید به مفهوم واقعی که یک مطالبه ملی است نیازمند پشتیبانی کامل نظام و مردم و رفع موانع پیش رو در همه حوزه‌های مربوط به تولید و مسیر توسعه کشور است.

سرهنگ صادقپور در ادامه اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و جنگ اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه که موجب تورم، بیکاری، گرانی و مشکلات معیشتی شده، اصلاح ساختار اقتصادی کشور با محوریت حمایت واقعی از تولید ملی کشور از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که ایشان با تدبیر و هوشمندانه این دغدغه و نیاز ملی کشور را در تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها در راهبرد سالجاری تبیین کردند.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک عنوان کرد: در سال گذشته که روزهای سختی به دلیل شیوع بیماری کرونا بر جهان و ملت عزیز ایران گذشت، سپاه پاسداران در راستای امیدآفرینی و حمایت از محرومین و اقشار آسیب پذیر در لبیک به منویات مقام معظم رهبری اقدامات بسیار در خور توجهی را در عرصه های مختلف معیشتی، حمایتی، عمرانی، محرومیت زدایی در کشور اجرا کرد که استان قزوین نیز از این امر مستثنی نبود.

سرهنگ صادقپور تصریح کرد: قطعا سپاه در راستای تحقق راهبرد سال ۱۴۰۰ که از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است همچون سال های گذشته، مقتدرانه و ولایت مدارانه به ملت شریف ایران خدمات رسانی خواهد کرد و از هیچ کوششی در راستای توسعه تولید دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها