ولایت مداری و عشق به ولایت از خصوصیات بارز صیاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت: ولایتمداری و عشق به ولایت از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۰۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

حجت الاسلام علی لرستانی به مناسبت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: ولایتمداری و عشق به ولایت از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود، وبا اشاره به اینکه نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری نشانگر جایگاه افراد در تمام امور است افزود: با داشتن روحیه همت مضاعف و کار مضاعف می توان داعیه ولایتمداری داشت.

 

حجت الاسلام لرستانی خاطر نشان کرد : شهید صیاد شیرازی بسیج را کانون توسعه فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانست و به تفکر بسیجی سخت اعتقاد داشت و با توجه به این روحیات بود که فرماندهان عزیز سپاه و ارتش یا سایر مجاهدان میادین دفاع از جمله بسیجیان نیز به او علاقه ویژه‌ای داشتند.

 

وی افزود : همین روحیات معنوی و الهی واخلاص در عمل وخدمت به مردم است که رابطه‌ای عمیق برقرار می‌کند تا جایی که مقام معظم رهبری بوسه بر تابوت آن شهید عزیز میزند و در حقیقت قدرشناسی خودشان را از این سردار سرافراز ارتش اسلام نشان بدهند

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز بیان کرد :ایشان یک انسان معتقد به اخلاق الهی در بعد اسلامی بودنداو یک انسان عاشق به تمام معنا بود، انسانی که عشق به خدمت و اسلام در وجودش موج می‌زد امام خمینی (ره) درباره این گونه افراد در ارتش میفرماید: فرمانده ارتش حال با فرمانده ارتش سابق زمین تا آسمان در طرز تفکر، در طرز عمل و در زندگی روزمره اش فرق دارد. و لذا باید گفت تمامی صفات شایسته را آن عزیز سفر کرده دارا بودند. 

وی در ادامه اظهار داشت: آنچه باعث شادی روح شهدا می شود، داشتن روحیه استقامت و شجاعت در برابر تهدیدات و عربده های دشمنان است.

 

حجت الاسلام علی لرستانی تصریح کرد: دشمن به بهانه های مختلف در اطراف کشورعزیزمان مستقر شد اما هیچگونه وحشت و هراسی در دل ملت ایران ایجاد نکرد و مردم همچنان رسالت عظیم خود را که پاسداشت خون شهدا است به خوبی ادا می کنند.

 

خبرنگار مازیار صلواتی

ارسال نظرات