خبرهای داغ:

برگزاری دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در کنگاور

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با همکاری دفتر امام جمعه و سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، امام جمعه کنگاور در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: شهرستان کنگاور با ۱۵۴ رزمایش مواسات در رتبه‌های برتر قرار دارد و در کشور مقام اول را کسب کرده است.

حجت الاسلام «علی‌محمد لروند» افزود: سه هزار و ۱۰۰ خانواده تحت پوشش دفتر امام جمعه هستند که بسته‌های معیشتی را بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌کنیم که شامل ۱۳ قلم کالا است.

وی تاکید کرد: ۱۲ نانوایی نیز به صورت رایگان نان پخت کرده را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور نیز اظهار داست: از ابتدای ورود این ویروس منحوس به شهرستان، بسیج در کنار مردم بوده و در ادامه نیز در قالب قرارگاه حاج قاسم سلیمانی، در خدمت مردم و بیماران کرونایی است.

سرهنگ علی اصغر اله دانه افزود: امروز با همکاری دفتر امام جمعه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.
وی یادآور شد: تاکنون در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانوارهای حادثه دیده از کرونا توزیع شده است.
سرهنگ اله دانه ادامه داد: با همکاری کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های حمایتی در نیمه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر رزمایش و طرح اطعام مهدوی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات