خبرهای داغ:

بکارگیری ۸۰۰ آمر به معروف و ناهی از منکر در مناطق گردشگری طبس

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بکار گیری ۸۰۰ آمر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۴۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر طبس گفت: ستاد امر به معروف با ۸۰۰ نیرو در ایام نوروز در مناطق باغ گلشن، روستا‌های خرو، ازمیغان، کریت، اصفک و کال جنی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر سازماندهی شده اند.

او افزود: طبق گزارشات ۵ هزار ۸۴۱ نفر تذکر لسانی به افراد داده شده که از این افراد ۹۶.۵ درصد تاثیر گذار بوده و بقیه بی تفاوت و باز خورد منفی داشته است.

امام جمعه شهر طبس بیان کرد:توزیع ۱۵۰ مورد شناسنامه و زندگی نامه شهدا و پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایستگاه‌های فرهنگی در محل بافت تاریخی اصفهک، کریت و ازمیغان انجام شده است.

 

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس بدنبال گردشگری سالم و خدا لعنت کند کسی را که جلوگیری میکند که از گردشگری سالم انجام شود.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس گفت: ما با گردشگری خارجی مشکلی نداریم، ولی با گردشگرنما‌های داخلی مشکل داریم و ما به دنبال گردشگری سالم هستیم.

او ادامه داد: گردشگری تقویت و حمایت از گردشگری سالم انجام شود.

یکی از اعضا ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر واقعا به صورت علمی کار شده است.

سرهنگ علی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طبس عنوان کرد: روستای اصفهک کم حاشیه‌ترین روستایی در امر گردشگری است.
رییس دادگستری ضمن تاکید بر تقویت گردشگری سالم بیان داشت ناهنجاری‌های گردشگران وکشف حجاب در منطقه مانع توسعه ورشد صنعت گردشگری در شهرستان می‌باشدومشارکت مردم در کاهش آسیب‌ها نقش موثری دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها