خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم، بحران ها را مدیریت کردند

جمالی پور گفت: ارتش و سایر نیروهای مسلح در کنار مردم و دوشادوش مردم، بحران ها را مدیریت کردند و قطعا ملت شریف ایران قدردان این خدمات و جوانمردی هاست.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۸۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسوولان ارشد استانی، امیر سرتیپ بابک جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در محل تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: ارتش باصلابت جمهوری اسلامی ایران از مرزهای میهن اسلامی با تقدیم هزاران شهید دفاع کرد و نام خود را در ذهن ملت جاودان کرد.

وی گفت: امروز نیز دلاور مردان ارتشی در تمام عرصه ها و در مرزهای غرب کشور خواب را بر چشمان دشمنان حرام کرده اند.

استاندار قزوین اظهار کرد: وقتی یک سرافراز ارتشی، شعار «ارتش فدای ملت» را بیان می کند قطعا ملت نیز قدردان این ارتش و تمام تلاش و جان برکفی های آنان است.

جمالی پور اظهار کرد: امروز به برکت حضور ارتش، سپاه و پلیس مقتدر کشور ما امن ترین کشور منطقه هستیم و علیرغم تمام توطئه های دشمنان و ترورهای ناجوانمردانه و درگیری های مرزی امروز کشور ما جزیره امن منطقه است.

استاندار قزوین عنوان کرد: خدا را شاکریم که به برکت وجود رهبر فرزانه و رهنمون های مدبرانه ایشان، نیروهای مسلح مقتدر و امنیت پایدار در کشور وجود دارد و این امنیت مرهون از خود گذشتگی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و پیک شدید این بیماری در کشور و استان قزوین افزود: امروز در بحث کرونا ارتش عزیز در کنار حوزه درمان نقش آفرین بوده و هر کجا که ملت نیاز به امداد و خدمت رسانی داشته باشد، ارتش و نیروهای مسلح بدون هیچ ادعایی حضور می یابند.

جمالی پور تصریح کرد: شاهد این مدعا در حوادث طبیعی است که ارتش و سایر نیروهای مسلح در کنار مردم و دوشادوش مردم، بحران ها را مدیریت کردند و قطعا ملت شریف ایران قدردان این خدمات و جوانمردی هاست.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها