خبرهای داغ:

توزیع 1500بسته معیشتی توسط جهادگران در خوی

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوی گفت: 1 هزار و 500 بسته معیشتی توسط جهادگران در خوی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

هادی پاشایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی و همزمان با لیالی قدر، 1500 بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد ریال به همت جهادگران گروه های جهادی سپاه خوی توزیع شد.

وی گفت: بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاسیس شد، تا مرهمی بر زخم نیازمندان کشور باشد و ما همیشه به عینه شاهد نقش آفرینی این نهاد دولتی و مردمی در عرصه های سازندگی و عمرانی هستیم.

این مسئول ادامه داد: در راستای  استمرار  عمل به منویات مقام معظم رهبری و سفارش معظم له برای کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا، همزمان با لیالی قدر و به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی 1500بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

پاشایی در پایان بسیج سازندگی را ادامه دهنده راه شهدا، مجری منویات امام امت و مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: توزیع غذای گرم، تجلیل از خیران و گروه های جهادی و دیدار با خانواده شهدای جهادگر از جمله برنامه های سالروز بسیج سازندگی است که به همت سپاه خوی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات