امروز دست انتفاضه فلسطین از گنبد آهنین عبور کرده است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دشتستان در پی پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۰۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن این بیانیه به این شرح است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
﴿وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ﴾
کسانی که ستم کرده‌اند، به زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت؟! (شعرا ۲۲۷)
خدای بزرگ را شاکریم که در مقطعی حساس و تعیین کننده آتشفشان خشم و اراده‌ی مقدس مقاومت فلسطین در جای جای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در قدس، غزه و کرانه باختری را عامل خاکستر شدن آمال و آرزو‌های رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی و حاکمان بی غیرت و خود فروخته برخی کشور‌های اسلامی که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس شریف داده اند، قرارداد و زوال قطعی این رژیم سفاک و کودک کش را بیش از هر زمان دیگر در چشم جهانیان نزدیک‌تر ساخت.
دست برتر انتفاضه فلسطین امروز از سامانه گنبد آهنین به راحتی عبور کرده است و این صهیونیست‌ها هستند که از این پس باید زندگی در هراس و وحشت و سایه فرار به پناه گاه را تحمل کنند.
انتفاضه فلسطین به پشتوانه‌ی حمایت و همراهی جبهه مقاومت و درسی که از مکتب شهید قدس حاج قاسم سلیمانی آموخته است، با ایمان و ایستادگی، پایداری و شجاعت مضاعف هم اینک ظرفیت بازدارندگی و شرایط مورد نیاز برای تحمیل «مهاجرت معکوس» صهیونیست‌های اشغالگر را فراهم‌تر و روز به روز به اجتناب ناپذیری آن می‌افزاید.
غده‌ی سرطانی اسراییل در مسیر نابودی است و اشغال گران به خوبی دریافته اند که قادر به تداوم زورگویی، خشونت و کشتار زنان، مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی و تکرار ماجراجویی‌های وحشیانه و قرون وسطایی نخواهند بود و از این پس بایستی با احتیاط و وحشت به سناریو‌های جنایتکارانه خود در فلسطین بیاندیشند زیر گروه‌های فلسطینی دیگر اعتنایی به تهدیدات پوشالی آن‌ها نخواهند کرد.
امروز معادلات جهان را ما می‌نویسیم این را در کتب درسیتان بگنجانید که یک قدرت بی نهایت در دنیا هست که در هر معادله و اتحاد مستکبرانه‌ای که بنشینند تمام محسباتتان را به هم خواهد زد و نتیجه قعطا یکی است و آن پیروزی اسلام است.
ما دانشجویان شهرستان دشتستان ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبری معظم در خط و مکتب حاج قاسم هستیم و خواهیم ماند و بر سر میدان ارزش هایمان ذره‌ای عقب نخواهیم نشست و قدس را پاره تن اسلام می‌دانیم و تا پایان ظلم، بر سر اعتقاداتمان که نابودی اسرائیل جنایتکار است خواهیم ماند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات