کارنامه عشایر مزین به حضور صد درصدی در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: سربلندی عشایر در کارنامه انقلاب اسلامی مزین به حضور صد درصدی در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۸۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رضا حیدری راد گفت: الحمدالله از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون عشایر غیور و سلحشور کشور بزرگ ایران اسلامی همواره مدافع و حامی این انقلاب بوده و ان شاء الله در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ هم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می‌زنند.
وی تصریح کرد: افتخار بزرگ عشایر، سربلندی در بزنگاه‌های سخت نظام است به طوری که همواره تلاش می‌کنند با همراهی با انقلاب در تمامی عرصه‌های کشور، داغ بر دل معاندین انقلاب بگذارند که استمرار این رویه، پیام روشنی برای آلبانی نشین‌های وطن فروش در مقابله با جنگ سخت و نرمشان دارد.
مسئول بسیج عشایر استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسیج روشنگری‌های مورد نیاز سیاسی را با الهام از فرامین امامین انقلاب اسلامی در راستای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به آحاد جامعه هدف خود- که کمترین توقع را از نظام داشته‌اند- ارائه می‌کند تا عشایر با بینشی روشن، دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات