خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

حضور پرشور مردم در انتخابات از نقاط قوت انقلاب اسلامی است

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: یکی از نقاط قوت انقلاب شکوهمند اسلامی حضور پرشور مردم در چهار دهه اخیر در انتخابات بود که امسال هم با حضور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۹۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

حضور پرشور مردم در انتخابات از نقاط قوت انقلاب اسلامی استسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به اهمیت ویژه حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: مرور زمان و گذر از تحولات گوناگون اوج روشن بینی و عمق ژرف اندیشی امامین انقلاب در افشای ماهیت شیطانی استکبار جهانی را برای همگان به اثبات رساند که بیش از ۴ دهه تلاش آنها برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است .

وی گفت: در سال‌های اخیر آمریکای جنایتکار فشار حداکثری به خصوص در حوزه مسائل اقتصادی را بر ملت بصیر و انقلابی ایران تحمیل کرد که با هدایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت مخلصانه ملت ولایی ایران راه به جایی نبردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: در این برهه بهترین راه مقابله با فشار حداکثری دولت خبیث آمریکا مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی گفت: یکی از نقاط قوت انقلاب شکوهمند اسلامی حضور پرشور مردم در چهار دهه اخیر در انتخابات بود که این همراهی و پشتیبانی مردم همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است که در انتخابات امسال هم با حضور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات