خبرهای داغ:
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین؛

آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات پرشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

حبیبی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات پرشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور اعضای ستاد پیشگیری از کرونا استان برگزار شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: گزارش دانشگاه علوم پزشکی حکایت از روند نزولی کرونا در میزان بستری و فوتی دارد.

وی گفت: هفته جاری نیاز به مراقبت ویژه دارد. اوج تبلیغات و تجمعات انتخاباتی را در این هفته شاهد هستیم چرا که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در این هفته برگزار می شود و انشاا.. حماسه ملی در این هفته رقم خواهد خورد.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دستورالعمل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا تهیه شده و در اختیار ستادهای تبلیغاتی قرار گرفته که اهمیت موضوع را نشان می دهد.

وی افزود: در راستای رفع دغدغه مردم در حوزه های اخذ رأی، هزار و ۱۸۷ ناظر بهداشتی و مرتبط بهداشت با همکاری هلال احمر و علوم پزشکی در تمامی شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و تمام تجهیزات مرتبط با این امر نیز فراهم شده است.

حبیبی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا در انتخابات خاطرنشان کرد: جبران ضرر و زیان خسارت به برخی مشاغل از جمله استخرها تصمیماتی اتخاذ شد و بر همین اساس تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به آنها پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد:
جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاههای خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اماکن موقوفه و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوزهای صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱ خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

حبیبی اظهارداشت: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده و برگزاری انتخابات اتحادیه ها تا این زمان به تاخیر خواهد افتاد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها