خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حضور حداکثری موجب رفع تمامی تحریم ها خواهد شد

سردار ملک شاهکوهی در همایش بسیج جامعه ورزشکاران اظهار کرد:اگر در انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری حاصل شد قطعا تمام تحریم ها رفع خواهد شد و ما با تمامی انتقاداتی که داریم پای امنیت و استقلال کشورمان محکم ایستاده ایم
کد خبر: ۹۳۵۰۳۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش بصیرتی بسیج جامعه ورزشکاران بیان کرد: آمریکای جنایتکار ۴۲ سال در غرب آسیا مسلمانان را قتل عام می کند و ما با آمریکا چکار کردیم که آنها این همه پافشاری برای سرنگونی ما دارند.

وی در ادامه افزود: دلیل دشمنی ما با آمریکا این است که هر کس در آینده می خواهد در کره زمین زندگی کند هم باید کشور ایران دستش باشد و هم خلیج فارس را بگیرد.

 

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: شکست ائتلاف در غرب را ببینید که در جنگ ۱۲ روزه غزه با اسرائیل دیدید آمریکا چگونه پشت صهیونیست ها را خالی کرد و همه ما به زودی صدای شکستن استخوانهای غرب را خواهیم شنید.

ملک شاهکوهی در پایان تأکید کرد: اگر در انتخابات  ۱۴۰۰ حضور حداکثری حاصل شد قطعا تمام تحریم ها رفع خواهد شد و ما با تمامی انتقاداتی که داریم پای امنیت و استقلال کشورمان محکم ایستاده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها