خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع):

امید و باور به آینده با رای حداکثری

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) : مشارکت حداکثری امید و باور به آینده را در جامعه نهادینه می کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۱۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج :سرهنگ  علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: اهمیت انتخابات بسیار بالاست و بستر رشد تمام سلایق سیاسی حاکم بر جامعه می شود. در سالهای اخیر عملکرد نادرست و تحریم ها باعث شدند مردم گلایه مند باشند و نقدهایی به دولت دارند که کاملا سنجیده و درست می باشد.

حیدری در ادامه افزود: مردم حق دارند نسبت به فرد انتخاب شده و دولت قانونی خود مطالبه گری در چارچوب تعریف شده داشته باشند.مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را نگران کرده و دولت بعدی باید در رفع معضلات تورم، اقتصاد، معیشت، مسکن و ما یحتاج مردم گام بردارد. هیچ بهانه از مسئولان پذیرفتنی نیست، وقتی با تمام توان مردم آنها را یاری می کنند انصاف حکم می کند با تلاش جهادی و ایثار به سمت غنی سازی توان اقتصادی آنها گام بردارند.

 

وی در پایان ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری گفت: مردم با لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب و ایران اسلامی در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و با رای دادند شبکه های بیگانه و دشمنان انقلاب را مایوس کنند. شرکت گسترده در انتخابات می تواند زمینه ساز ظهور یک دولت کارآمد باشد که در جهت رشد و توسعه الگوی اسلامی قدم بردارد و پرچم را به دست صاحبش امام عصر عج برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها