خبرهای داغ:
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین؛

۵۰۰ هزار برگ تعرفه ۹ نفره در استان ارائه شد/اخذ ۸۹ هزار رأی در شهر قزوین تا این لحظه

حمزه ای گفت: ۲۸۰ هزار رای دهنده در قزوین وجود دارد و برای پیشگیری از کمبود تعرفه، ۵۰۰ هزار برگ تعرفه ۹ نفره در قزوین ارایه داده ایم.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۶۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اسدالله حمزه ای دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: ۵۰۰ هزار تعرفه ۹ نفره در انتخابات شوراها برابر با بیش از ۱۱۰ درصد در تمام شهرستان های استان برگه تعرفه رأی تحویل شده است.

وی گفت: هنوز گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نکرده ایم. بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه شورا و یک میلیون و ۴۰۰ تعرفه ریاست جمهوری دریافت کرده و تحویل مراکز و شعبات اخذ رأی داده ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: در بحث میزان مشارکت و رأی دهنده در استان تا این لحظه ۸۹ هزار نفر مشارکت کننده در انتخابات وجود داشته که ۴۱ هزار و ۱۷۳ نفر خانم و ۴۷ هزار و ۷۸۵ نفر آقا بودند و ارزیابی ها نشان می دهد مشارکت بسیار خوبی است.

حمزه ای عنوان کرد: ۱۱۷۸ شعبه فعال و آنلاین در استان وجود دارد و در حال رصد لحظه ای آرا هستیم و مشکل خاصی در سطح استان وجود ندارد.

وی افزود: سیستم رأی گیری در شهر قزوین الکترونیکی است. در کنار صندوق های اخذ رأی تمام مکانیزه، صندوق های معمولی و سنتی نیز پیش بینی کردیم و در برخی از شعب در داخل شهر لحظاتی از این صندوق ها استفاده شده و لذا قانون گذار تمام این موارد را پیش بینی کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اضافه کرد: به هر میزان که واجد شرایط اخذ رإی وجود دارد. لذا ۲۸۰ هزار رای دهنده در قزوین وجود دارد که ما ۵۰۰ هزار برگ تعرفه ۹ نفره ارایه داده ایم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها