انتخابات در لرستان روال خیلی خوبی دارد

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه انتخابات در استان روال خیلی خوبی دارد، افزود: در ساعات اولیه به دلیل برخی مشکلات فنی اختلالاتی در تعدادی از شعب به وجود آمد اما به سرعت این اشکالات رفع شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۶۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات لرستان، با اشاره به اینکه لازم است از مردم عزیز استان لرستان تشکر کنیم که همچنان که انتظار می‌رفت و البته بیش از انتظار و فراتر از تصور از انتخابات استقبال کردند، اظهار داشت: حضور خیلی پرشور و معنا داری را از ساعات اولیه رأی گیری تاکنون شاهدیم و مطمئن هستیم این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۳ هزار نفر از ستاد انتخابات استانداری تا فرمانداری و بخشداری‌ها مشغول برگزاری انتخابات هستند و نیروهای امنیتی و انتظامی هم مسئولیت حفاظت از شعب را دارد که جا دارد خسته نباشید بگوییم، تصریح کرد: اصحاب رسانه، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به خوبی اخبار انتخابات را پوشش می‌دهند و قطعاً بخشی از این استقبال خوب مردم ناشی از فعالیت‌های این عزیزان و آگاهی بخشی‌ها و روشنگری‌های اصحاب رسانه است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه انتخابات در استان روال خیلی خوبی دارد، افزود: در ابتدای شروع انتخابات و در ساعات اولیه به دلیل برخی مشکلات فنی اختلالاتی در تعدادی از شعب به وجود آمد اما به سرعت این اشکالات رفع شد.

خادمی با اشاره به اینکه در بازدیدی که از شعب داشتیم و باتوجه به سیستم کنترل آن لاین، همه شعب مشغول به کار هستند و فرآیند رأی گیری به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: تقاضا دارم مردم هم حضور یابند و هم کنترل بحث‌های بهداشتی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را داشته باشند، تصریح کرد: افراد در خصوص انتخابات شورای شهر از قبل کدها را یادداشت کنند تا در شعبه معطل نشوند، اگر شخصی بی سواد است حتماً یک شخص باسواد همراه خود ببرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه به دلیل هوای گرم مردم دنبال گوشه خنکی هستند و ممکن است تجمع ایجاد شود، افزود: از مردم تقاضا داریم این سختی را تحمل کنند که با شوق هم تحمل می‌کنند اما مواظب باشند سلامتی خود را دچار مخاطره نکنند.

ارسال نظرات