خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار خبر داد

اهدای ۵ کمک هزینه جهیزیه به‌مناسبت دهه کرامت در بهار

بهار-مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار از اهدای ۵ کمک هزینه جهیزیه و برگزاری جشن دهه کرامت در پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۹۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

اهدای 5 کمک هزینه جهیزیه به‌مناسبت دهه کرامت در بهارمنیژه قاسلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، بصیرتی در سطح پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: مراسم جشن روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و جشن دهه کرامت و حماسه حضور نیز با حضور پرشور خواهران بسیجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار ابراز داشت: دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی است تا به معرفی اخلاق امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پرداخته شود و تلاش کنیم آن صفات متعالی را در جامعه ترویج کنیم، که در این راستا نیز نشست‌های روشنگری با حضور سخنرانان مجرب در سطح پایگاه برگزار شد.

وی با اشاره به بخشش ائمه(ع) که اموال خود را میان نیازمندان تقسیم می‌کردند، گفت: این ایام فرصتی برای بخشش و الگوگیری از امامان (ع) است که در این راستا نیز پنج کمک هزینه جهیزیه برای پنج زوج جوان به ارزش ۲۵ میلیون تومان و ۱۰ کارت هدیه برای دختران جوان به ارزش یک میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

قاسملو تصریح کرد: حضور پر شور خواهران بسیجی در حماسه حضور انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و نتایج امیدبخش این انتخابات نویدبخش آینده‌ای روشن است و از اتفاقات خوبی است که همزمان با دهه کرامت عید مسلمین را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات