خبرهای داغ:
توسط کوهنوردان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صورت گرفت؛

فتح مقتدرانه قله سیالان و زردکوه بختیاری

معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تیم کوهنوردی سپاه صاحب الامر(عج) در قالب برنامه سالانه خود موفق به فتح قله سیالان و زرد کوه بختیاری شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۵۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

عطا باجلان معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تیم کوهنوردی سپاه صاحب الامر(عج) در قالب برنامه سالانه خود موفق به فتح قله سیالان و زرد کوه بختیاری شد.

سرهنگ پاسدار عطا باجلان در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: در این دوره از مسابقات نیروهای سپاه پاسداران نفرات منتخب خود را برای صعود به قله ۴۲۲۰ متری زردکوه بختیاری اعزام کردند.

وی افزود: تیم کوهنوردی تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مورخه ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۰ موفق به فتح قله زردکوه بختیاری شدند. تیم کوهنوردی منتخب سپاه قزوین با انجام تمرینات مداوم و آموزش های لازم در شرایط سخت، نحوه صعود، تجهیزات و سایر امکانات در کنار مرلیان مجرب و حرفه ای با اماوگی کامل به چهار محال بختیاری اعزام شدند.

معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: سپاه در قالب برنامه های سالانه خود در قالب صعود به قله های مرتفع کشور در دستور ‌کار خویش قرار دارد. کوهنوردی و آموزش حرفه ای برای تربیت ورزشکاران شاخص و حرفه ای در تراز اول نیروهای کشور اولویت معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین می باشد.

باجلان در ادامه اظهار کرد: مصطفی گودرزوند چگینی به عنوان ورزشکار برتر موفق شد در تیم کوهنوردی پاسداران کشور قرار بگیرد و با کسب مقام سوم یکی از موفقیت های تیم اعزامی را در بین کوهنوردان پاسدار کشور کسب کرد.برنامه های کوهنوردی و کوهپیمایی برای نیروها در نظر گرفته شده است که علاوه بر افزایش آمادگی جسمانی در محیط مفرح و شاد کوهستان قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: در ادامه این برنامه برای فتح قله های مرتفع کشور، تیم کوهنوردی سپاه صاحب الامرعج با برنامه ریزی مدون و تجهیز کامل ورزشکاران موفق به فتح قله سیالان در الموت شد که بیش از ۴۰۰۰متر ارتفاع دارد.

باجلان در پایان افزود: ورزش به عنوان مبنای تحرک و چالاکی نیاز ضروری نیروهای رزمی و غیر رزمی سپاه بوده و خوشبختانه در بحث ورزش تا امروز توانستیم اقدامات خوبی را انجام دهیم که شامل زیر ساخت ها، آموزش و تربیت ورزشکار و مربی در این راستا بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها