خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛

تغییر هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، هدف دشمنان است

کشاورز گفت: غربیها هزینه های زیادی صرف می کنند و از انواع و اقسام رسانه‌ها استفاده می کنند تا شاید بتوانند روی نقطه‌ هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثر بگذارند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۰۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

 

محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت و جایگاه امر مهم عفاف و حجاب بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک امر اعتقادی دینی در کشور ما مطرح است و بی شک همه انسان‌ها به این مهم اذهان دارند که برای رسیدن به تعالی باید دو مولفه عفت و حیا را درخود ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه شعار محوری این هفته «کرامت بانوان، حیا مردان، خانواده پایدار» است، گفت: عفاف و حجاب دو اصل جدا ناپذیر جامعه اسلامی است و اغفال و بی توجهی به هر یک از این دو اصل، مشکلات خاصی را در مسیر کمال و توسعه جامعه ایجاد می کند لذا حفظ این دو اصل از سوی مردان و بانوان جامعه امری ضروری است.

کشاورز با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان در جنگ فرهنگی برای نابودی بنیاد محکم خانواده ایرانیان گفت: غربیها هزینه های زیادی صرف می کنند و از انواع و اقسام رسانه‌ها استفاده می کنند تا شاید بتوانند روی نقطه‌ هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثر بگذارند و با ترویج اختلاط و بی بندو باری در پشت کلمات و اصطلاحات روشنفکر مآبی، حیا و عفت زن و مادر ایرانی که تربیت کننده فرزندان این مرز و بوم هستند را به یغما ببرند.

کشاورز عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از آغاز شیوع این بیماری، بی شک روند اجرای برنامه ها تغییر کرده و رویکرد اساسی برنامه ها اغلب تولید محتوا با محوریت فضای مجازی است اما با توجه به پیشگیری و مقابله با کرونا و رنگ بندی شهرها امسال توانستیم برخی از برنامه های این سازمان را با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار نماییم.

وی افزود: در این راستا نشستی با حضور مسوول بسیج جامعه زنان استان و شورای کانون خواهران بسیج رسانه برگزار شد و موضوعات و ابعاد مختلف این مساله مورد بازبینی قرار گرفت.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرموده اند زکات زیبایی، عفت و پاکدامنی است اظهار کرد: نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب با حضور خبرنگاران بسیجی و سه مدرس حوزه علمیه قزوین برگزار شد که ابعاد این مساله در جانعه و دیگر ادیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. لازم به ذکر است که در این نشست از سه خانم خبرنگار که با پوشش حجاب برتر در برنامه های خبری حضور پیدا می کنند تقدیر به عمل آمد.

کشاورز افزود: یکی دیگر از برنامه های ما در طول هفته عفاف و حجاب که از سوی کانون بسیج خواهران اجرا شد ا برگزاری مسابقه فرهنگی «مسأله حجاب از دیدگاه شهید مرتضی مطهری» بود که فایل صوتی کتاب و سوالات مطرح شده در بستر فضای مجازی منتشر و از پاسخ نامه از طریق شماره مجازی سازمان دریافت شد و در انتها به 3 نفر از افرادی که پاسخ صحیح ارسال کرده بودند به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

وی اضافه کرد: تولید و انتشار مطالب مرتبط با عفاف و حجاب توسط اعضای بسیج رسانه در فضای مجازی و نیز برگزاری مسابقه تیراندازی سیمیلاتور (شبیه ساز) در سالن تیراندازی شهدای مدافع حرم سپاه استان ، جهت ایجاد فضایی مفرح و شاد برای خواهران بسیجی از دیگر اقدامات بسیج رسانه استان قزوین در این هفته بود.

لازم به ذکر است که استفاده از سانس سینما و برگزاری مسابقه آشپزی ویژه خانم های خبرنگار از دیگر برنامه ها بود که به علت اوج گیری کرونا، منتفی شد.

کشاورز در پایان از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار مربوط به عفاف و حجاب در طول هفته تقدیر کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها