خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا:

هدف اصلی قرارگاه پیشرفت خدمت بی منت است

سرهنگ نوروزی: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به صورت جهادی و با پرهیز از نگاه های قومیتی و مذهبی ، صرفا به دنبال خدمت بی منت به مردم شریف در نقاط هدف استان گلستان می باشد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۱۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

خدمت بی منت یکی از اهداف قرارگاه پیشرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در نشست صمیمی اعضای قرارگاه با نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به صورت جهادی و با پرهیز از نگاه های قومیتی و مذهبی ، صرفا به دنبال خدمت بی منت به مردم شریف در نقاط هدف استان گلستان می باشد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا بر لزوم تلاش جهادی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تأکید کرد و افزود: این مجمع باید عزم خود را در جهت رفع مشکلات مردم استان با استفاده از ظرفیت های ملی و نیروی انسانی متخصص و متعهد به کار گیرد و به اولویت های استانی خصوصا در زمینه های دامداری و کشاورزی توجه ویژه نمایند.

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی یادآور مجاهدت های جهادسازندگی در سال های ابتدای انقلاب اسلامی است.

ایری خاطر نشان کرد:مجلس کنونی همراه و دلسوز مردم است و همواره به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم شریف استان و کشور می باشد.

وی افزود: بنده از تمام اعضای محترم قرارگاه پیشرفت و آبادانی درخواست دارم تا خدمات فنی و مشاوره ای تخصصی خود را در اختیار مجمع نمایندگان استان گلستان قرار دهند.

در پایان کارگروه های تخصصی ۵ گانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون اولویت ها و مسائل مرتبط با روستاهای نقاط هدف این قرارگاه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها