خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

مهم ترین پیام غدیر، ترویج و تمرین ولایتمداری است

سرهنگ مهرعلیا گفت: مهمترین پیام غدیر را ترویج و تمرین ولایتمداری بدانیم که تجسم این ولایتمداری خود امام علی (ع) است.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شال، روحیه جهادی و انقلابی را مهم ترین مؤلفه فرماندهان و مسئولین دانست و گفت: با توجه به بحث جوان گرایی در بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، فرماندهان جوان باید با روحیه جهادی و انقلابی به میدان تلاش ورود پیدا کنند، چرا که مهم ترین مؤلفه یک فرمانده و مسئول روحیه جهادی و انقلابی است.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی و حضور میدانی فرمانده و مسئول می تواند گره گشا بسیاری از مسائل مهم و بزرگ باشد. اگر فرمانده جلوتر از نیروها حرکت کند و مرد میدان باشد، هیچ کاری روی زمین نمی ماند و باعث پیشرفت کارها می شود.

سرهنگ مهرعلیا، باتوجه به دهه امامت و ولایت، « عدالت » را شعار اصلی حکومت علوی دانست و تأکید کرد: الگوی حکومتی انقلاب اسلامی ایران و مسئولان نظام باید مطابق حکومت علوی مولای متقیان امام علی (ع) باشد. « عدالت » شعار اصلی حکومت علوی و مهم ترین مؤلفه در منظومه فکری امام علی (ع) بود و امام علی (ع) به خاطر همین شدت عدالت به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به مهم ترین پیام غدیر اشاره کرد و تصریح کرد: بارزترین و در عین حال کامل ترین چهره ولایت بعد از شخص ارزشمند پیامبر(ص) ، وجود مبارک امیرالمومنین(ع) است که تجسم همه خیرات و تمثل همه کمالات است. از این باید مهم ترین پیام غدیر را ترویج و تمرین ولایتمداری بدانیم که تجسم این ولایتمداری خود امام علی (ع) است.

سرهنگ مهرعلیا در پایان سخنان خود امامت را تداوم رسالت الهی دانست و خاطر نشان کرد: خداوند سبحان امامت را ادامه رسالت و همتای آن می داند. از این رو در حادثه غدیر به پیامبر اکرم(ص) فرمود: اگر نصب علی ابن ابی طالب (ع) را به دست خود انجام ندهی و ولایت را تبیین نکنی، اصلاً به رسالت الهی عمل نکرده ای؛ یعنی رسالت منهای امامت معادل با رسالت منهای رسالت است، زیرا آنچه اساس رسالت را حفظ می کند همان امامت است.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
پر بیننده ها