خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

وظیفه امروز بسیج و مردم اتحاد و همدلی برای حفظ ارزشهای نظام اسلامی ایران است

سروان شریفی گفت: وظیفه امروز بسیج و مردم اتحاد و همدلی برای حفظ ارزشهای نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۷۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سروان افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور در جمع خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم روستای اردبیلک، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، با اشاره به واقعه تاریخی غدیر بیان کرد: در سال دهم هجری، رسول خدا(ص) در بازگشت از آخرین سفر حج خود، در مکانی به نام غدیر خم در حضور ۱۲۰ هزار نفر از مردم، امیر المومنین علی علیه السلام را به عنوان جانشین و امام بعد از خود معرفی کرد تا جامعه اسلامی بدون امام و رهبر نماند.

وی ادامه داد: حضور در مراسم جشن عید غدیر، بسیار ارزشمند بوده و موجب ترویج فرهنگ غدیر است و به نوعی وظیفه دینی محسوب می شود، همان گونه که روزی وظیفه ما به عنوان یک فرد مسلمان، تبلیغ و روشنگری برای حضور در پای صندوق های رأی بود.

سروان شریفی در ادامه با اشاره به تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب در روزهای آینده عنوان کرد: به زودی دولت سیزدهم زمام امور را به دست خواهد گرفت. هرچند نمی توان از دولت جدید انتظار معجزه و حل سریع مشکلات را داشت.

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن (ع) در پایان افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن دولت جدید برای حل مشکلات جامعه هستند تا به اهداف پلید خود برای سست کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابند. وظیفه امروز بسیج و مردم اتحاد و همدلی برای حفظ ارزشهای نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها