خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

با نهضت گازرسانی تا دو سال آینده، تمام استان از نعمت گاز برخوردار می شود

دکتر محمدبیگی گفت: نهضت گازرسانی در مناطق مختلف استان فعال شده و در یک پروسه دوساله شاهد محرومیت زدایی در حوزه گاز استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۸۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای پررود و ۱۴ روستای الموت غربی که با حضور استاندار و مسوولان استانی برگزار شد بیان کرد: امروز با پیگیری های انجام شده مناطق روستایی صاحب نعمت گاز می شوند و این امر بسیار خوشحال کننده است.

وی گفت: منطقه ای که اهالی آن برای آوردن نفت و گاز مایع باید با سختی مسیرها را طی می کردند امروز به برکت جمهوری اسلامی صاحب نعمتی می شود که این منطقه را آبادان می کند و دوباره مقصد گردشگران خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک نهضت گازرسانی در مناطق مختلف استان فعال شده و در یک پروسه دوساله شاهد محرومیت زدایی در حوزه گاز استان خواهیم بود.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: درخواست های متعدد در حوزه کشاورزی منطقه داریم. امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک انجام خواهد شد مشکلات کشاورزی منطقه حل شود.

وی افزود: در بحث مسکن روستا، بسیاری از ساختمان ها با سنگ و چوب ساخته شده و نیاز به حضور جدی بنیاد مسکن است که هم به موضوع مسکن و هم معابر روستایی که نیز نیازمند به روزسازی است، ورود جدی یابد.

نماینده مردم استان در مجلس اضافه کرد: خانه بهداشت روستا به زودی استقرار خواهد یافت و ۵۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی استان نیز برای آب شرب روستا تخصیص یافته است.

دکتر محمدبیگی اضافه کرد: طی دو سال آینده انشاا.. محرومیت از الموت و کوهین و طارم رخت خواهد بست و با افزایش ده برابری بودجه محرومیت زدایی استان، در این نهضت خدمت رسانی شاهد تغییر چهره مناطق محروم استان خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به حوزه گردشگری این روستاها مهم است. الموت باید مقصد گردشگری شود و اکو توریسم و خانه های بوم‌گردی این منطقه به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم علاوه بر کشاورزی و دامداری از حوزه صنایع دستی ارزاق شوند.

دکتر محمدبیگی گفت: دروازه الموت باید بازگشایی شود. مشکل محیط زیست رحیم آباد کلاچای همچنان وجود دارد و باید با راهکار مناسب مسیر خوبی برای این کار ایجاد شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها