خبرهای داغ:
استاندار قزوین در آئین گازرسانی به ۱۵ روستای الموت غربی؛

بودجه موجود، در تراز استان نیست

جمالی پور گفت: با حضور نمایندگان و مدیریت استان، موضوع بودجه استان پیگیری شد و بسیار پیشرفت کرد اما همچنان معتقدیم که این بودجه در تراز استان نیست.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز با حضور جمالی پور استاندار قزوین، دکتر محمدبیگی، سیاهکلی، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، شفیعی فرماندار قزوین، جمعی از مسوولان استانداری قزوین، افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای پررود و ۱۴ روستای منطقه الموت غربی اجرا شد.

هدایت اله جمالی پور در این مراسم بیان کرد؛ هر چه آرامش بیشتری در جامعه برقرار باشد، خدمت رسانی بیشتر است و یقینا تفرقه و مجادله ارزش های جامعه را از بین می برد.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب و تلاش مجموعه استان انتقال گاز به ۱۵ روستای الموت غربی انجام می شود که سرفصل خوبی برای پیشرفت خوب در پروژه گازرسانی استان است.

استاندار قزوین اظهار کرد: امیدواریم قبل از پایان سال ۱۴۰۲ جشن پایان گازرسانی را بگیریم و بتوانیم گاز را به تمام نقاط استان به ویژه طارم برسانیم. ما بدهکار مردم طارم هستیم و با افزایش سرانه خانوار در حوزه گاز سرعت بیشتری در روند پروژه گازرسانی به ویژه به این منطقه خواهیم داشت.

جمالی پور عنوان عنوان کرد: استان کارهای عقب افتاده زیادی دارد. قدم های زیادی برداشته شده اما در تراز استان نیست. پیش از این بودجه استان بسیار پایین بود و بحث افزایش بودجه در دستور کار قرار گرفت و با حضور نمایندگان این امر بسیار پیشرفت کرد اما همچنان معتقدیم که این بودجه در تراز استان نیست.

وی افزود: وقتی سه هزار و چهارصد میلیارد تومان به بودجه کشور کمک می کنیم اختصاص هزار و دویست میلیارد مبلغ بسیار کمی است که به استان اختصاص یابد. اما نسبت به گذشته با توجه به ساختار پیچیده بودجه، بسیار بهتر است.

مدیر ارشد اجرایی استان عنوان کرد: در تلاش برای آبرسانی به شهرستان آبیک هستیم و حدود ۸۰ درصد کار انجام شده و در تلاش هستیم در هفته دولت این امر پایان یابد.

وی ادامه داد: ما بدهکار مردم هستیم. سخت ترین دوران جمهوری اسلامی را طی دو سال گذشته به دلیل کرونا، شرایط سخت تحریم و کمبود بودجه، گذراندیم و این اتفاقات در سایه همدلی همگانی به ویژه مردم خوب رفع شد که در شرایط سخت با حفظ آرامش، مسوولان و دولت را همراهی کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: با هم افزایی، خدمت رسانی به مردم نیز اتفاق افتاد و انشاا.. دولت آینده بتواند با استفاده از ظرفیت های موجود شرایط خوبی در عرصه های داخلی و بین المللی ایجاد نماید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها