خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین؛

اجرای کلاس آموزشی طرح «شمیم خدمت» در ۱۰ بقعه شاخص استان

حجت الاسلام نوروزی گفت: کلاس های آموزشی این طرح در ۶ امامزاده و بقعه شاخص استان قزوین در شهرستان قزوین ۳ بقعه در شهرستان های البرز، بوئین زهرا و تاکستان هر کدام یک بقعه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین ، با اشاره به اجرای طرح «شمیم خدمت» با هدف ایجاد اشتغال پایدار، بیان کرد: در راستای اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، طرح «شمیم خدمت» با رویکرد توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها در بقاع متبرکه در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه هدف مهم اجرای طرح «شمیم خدمت» ایجاد اشتغال پایدار است، افزود: کلاس های آموزشی این طرح در 6 امامزاده و بقعه شاخص استان قزوین در شهرستان قزوین 3 بقعه در شهرستان های البرز، بوئین زهرا و تاکستان هر کدام 1 بقعه در حال برگزاری است .

حجت الاسلام نورزی با اشاره به اینکه مراکز افق بقاع متبرکه مسئول اجرای این طرح هستند، تصریح کرد: در این طرح ۳۲ دوره آموزشی در ۲۴ عنوان آموزشی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: صنایع‌دستی، گلیم و فرش‌بافی، خیاطی و تولید ماسک، جوشکاری، تولید گیاهان دارویی، گلابگیری، خوشنویسی و نقاشی، روخوانی و روانخوانی قرآن و... از جمله عناوین دوره‌های آموزشی است که در بقاع‌متبرکه و موقوفات استان در حال برگزاری می باشد.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه در برگزاری این دوره‌ها از اساتید مجرب و برجسته دعوت شده است، بیان کرد: ۲۰ مربی و کارآفرین در این دوره‌ها، مشغول به فعالیت شده‌اند وبه صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها