خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

کشف ۱۵ فقره سرقت در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۵ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ سارق در نتیجه اجرای طرح‌های انتظامی در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۵۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
کشف ۱۵ فقره سرقت در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۱۵ فقره انواع سرقت کشف و ۸ سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، ۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۱۲ نفر جلبی و ۶ نفر هم به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۶ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

*شناسایی باند ۵ نفره سارقان منزل در اسدآباد

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اسدآباد، مراتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: پس از معاینه محلی و جمع آوری قرائن، شواهد و بررسی شیوه و شگرد سارقان با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و فعال کردن کلیه امکانات و توان نیروها، تلاش گسترده‌ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس پیشگیری شهرستان با بهره‌گیری از دانش تخصصی و فنی موجود، باند ۵ نفره سارقان منزل را که ساکن شهرستان قروه بودند را شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان، یک نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به شهرستان اسدآباد در مواجهه با مستندات موجود، به ۱۲ فقره سرقت منزل و سرقت یک جفت پلاک با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

یاری در پایان با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت منازل و تلاش برای دستگیری دیگر سارقان، از شهروندان خواست: با رعایت توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت منزل، موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات