برگزاری دوره تربیت تعالی سربازان در سپاه درگز

اولين دوره تربيت و تعالي ويژه سربازان در ناحيه مقاومت بسيج درگز برگزار شد

حجت الاسلام علی تقی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز از برگزاری اولین دوره تربیت تعالی سربازان در ناحیه درگز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

حجت الاسلام تقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این دوره گفت: دوره تربیت و تعالی سربازان در راستاي حفظ و تقويت روحيه معنوي و فرهنگي و ارتقاء سطح معلومات ديني سياسي و اخلاقي سربازان هر 6 ماه یک بار برگزار می‌شود و تمام سربازان موظف هستند سالی یک بار در این دوره شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را تقویت و ارتقاء شناخت، بصیرت، معنویت و حداکثر بهره مندی از ظرفیت دوران جوانی برشمرد و گفت: با نگاه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خواهیم یافت که جواني بهاري ترين فصل زندگي است و هر آن کس که در فصل جواني زمان را از آن خود کند و بتواند از آن بیشترین بهره را ببرد راهي را به سوي خوديابي و خودشکوفايي گشوده است و خودشکوفايي مهم ترين عامل پيشرفت و ترقي و تکامل بهار زندگي است.

وی افزود: هدایت، بصیرت معنوی، آشنایی با مسائل سیاسی روز جامعه، اهمیت و ضرورت نماز و بندگی و آموزش احکام ضروری مورد نیاز از دیگر سرفصل های مطرح شده در این دوره است که در غالب کلاس های راه و رسم جوانی، پرواز عاشقانه، ره توشه سربازان، بصیرت سیاسی و تربیتی به سربازان آموزش داده می شود.

تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان، شیوه اجرای دوره ها به صورت حضوری با فراگیر محدود و با رعایت پروتکل های معاونت بهداشت،آموزش و سلامت در فضای باز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها