خبرهای داغ:
آیت الله علما:

انقلاب اسلامی امثال «حاج قاسم سلیمانی‌ها» را تربیت کرد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند، انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما امروز در آئین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس در محل حسینیه ثارالله به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، از شهدای جهاد ودفاع مقدس به عنوان ارزش‌های بالقوه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس اقتدار ملت ایران و از یوم‌الله است.

وی با اشاره به حرکت امام راحل(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی، گفت: مهمترین کار امام(ره) این بود که جهت فکری را عوض کرد، و دنیا را متأثر از فکر اسلامی نمود لذا می‌بینیم این حرکت امام (ره) در مسلمانان امروز متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام فرمودند، دنیا از اسلام سیلی خورده و ما باید این موارد را برجسته کنیم، زیرا فکر اسلام کارایی و توانمندی دارد.

وی با دعوت از حضار، تأکید کرد: به آیندگان بگوئیم که امام آمد و افکار را عوض کرد، انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند، انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد، لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم، سعی همه ما این باشد که فضا را آماده‌سازی کنیم و تربیت کنیم.

علما در بخش دیگری از سخنانش با توجه به توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره توصیه می‌فرمایند که ما سبک زندگی ایرانی اسلامی را مدیریت کنیم و نگذاریم دیگران برای ما الگوی زندگی ترسیم کنند زیرا سبک زندگی ایرانی اسلامی دنیا و آخرت ما را تضمین می کند.

وی با دعوت از مردم، خاطرنشان کرد: همواره باید آماده برای کار و حرکت باشیم و ایستایی را کنار بگذاریم، زیرا امام راحل(ره) وقتی حکومت اسلامی تشکیل داد ۸۰ سال سن داشت امام آنچنان قدرتی از اسلام گرفته بود که اصلا بازنشستگی برای حضرتش معنایی نداشت.

ارسال نظرات