خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران سپاه چالدران:

ایثار و فداکاری مهم ترین درس شهدا برای ما است

فرمانده حوزه خواهران سپاه چالدران گفت: ایثار و فداکاری مهم ترین درس شهدا برای ما است.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، هیئت عاشقان ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور ۱۵۰ نفر از ارکان صالحین، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و سرگروه‌های نقش آفرین در مقبره سیدصدرالدین با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی‌ برگزار شد.

فرمانده حوزه خواهران سپاه چالدران آقازاده ضمن خیرمقدم گویی و تبریک هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را مقطع درس برای ما و عبرت برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران توصيف کرد.

وی گفت: یکی از ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های بزرگی‌ را در جبهه حق به ارمغان آورند شهادت طلبی است، رزمندگان اسلام از آنجا که دفاع در برابر تهاجم بعثیان را مقدس می‌دانستند و کشته شدن دراین راه برای‌ خود مرگ سعادت آفرین و افتخارآمیز ارزیابی می‌کردند، نه تنها از دادن جان دريغ نمی‌کردند که شیفته آن بودند.

این مسئول گفت: شهادت طلبی رزمندگان اسلام به عنوان عامل موثر معنوی از امتیازهای جبهه حق در برابر جبهه باطل بود.

در ادامه حلقه های صالحین به صورت جداگانه تشکیل شد و استادیار با حضور در جمع متربیان و نظارت بر حلقات صالحین بصیرت و دانش افزایی را یکی از وظایف حلقه های صالحین دانست و گفت: شما مربیان و سرگروه‌ها وظیفه ذاتی خود را در رابطه با تربیت افراد صالح به سرانجام  برسانید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم با شکوه غبارروبی مزار شهدا، نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام حیدرزاده، توزیع  250 بسته معیشتی، مسابقات فوتبال عشایری برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات