خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

دفاع مقدس، مجموعه درهم تنیده از عظمت جلوه های ماندگار است

حجت الاسلام عدالتی گفت: دفاع هشت ساله ایران مجموعه درهم تنیده از عظمت ها و جلوه های جلال و جمالی است.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۳۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست بصیرتی به همت حوزه خواهران ام البنین (س) با حصور حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در امام زاده سلیمان بیدستان برگزارشد.

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی سپاه حضرت امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست بصیرتی حوزه بسیج خواهران ام البنین (س) بیان کرد: دفاع هشت ساله ایران مجموعه درهم تنیده از عظمت ها وجلوه های جلال وجمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود بگذارد.

مسئول نمایندگی سپاه حضرت امام رضا (ع)شهرستان البرز اظهار کرد: شهید و شهادت آن نگین درخشان و خیره کننده ای است که در مجموعه شگفت آور، برجسته تر و گرانبها تر از هر پدیده دیگر به چشم می آید.

وی گفت: این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه انسانی است که خود و همه شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده است.

حجت الاسلام عدالتی در پایان گفت: پدران و مادران شهیدان، همسر شهید و فرزندان شهدا و دیگر دلبستگان شهید نیز سهمی از این افتخار و عزت معنوی بدست آورده اند که باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

در پایان این نشست آموزش کمک های اولیه خود امدادی و دگر امدادی برگزارشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها