خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

شاکیان کانال های مجازی، به دستگاه قضا طرح شکایت نمایند

قاسمی گفت: کسانی که شکایتی از هر کانال با هویت و یا بی هویتی مجازی دارند می توانند با مراجعه به دستگاه قضا نسبت به این موضوع طرح شکایت نمایند.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۵۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد بیان کرد: مسایل اجرایی و شهری باید با توجه به تخصص و تجارب تصمیم گیری شود که متاسفانه در بسیاری فضاها اینگونه نیست.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده سد لاستیکی گفت: توقف پروژه سد لاستیکی بر اساس حکم دستگاه قضا بوده و متخلفین مورد رسیدگی قرار می گیرند و کوتاهی های موجود قطعا مورد بررسی است.

دادستان قزوین اظهار کرد: انتظار می رود دولت سیزدهم و شورا فارغ از مسایل سیاسی به مسایل اجتماعی به صورت زیربنایی نگاه کنند و گام های موفقی در راستای رسیدگی به مشکلات جامعه بردارند. اما باید به این سمت و سو برویم که همه برای اجرای قانون در چارچوب تعیین شده اقدام نماییم.

وی با اشاره به بحث فسادستیزی افزود: باید ببینیم هدف ما از طرح یک فساد یا مشکل چیست؟ هدف باید این باشد که هم با متخلف برخورد نماییم هم از اتفاق دوباره آن در آتی پیشگیری نماییم.

دادستان قزوین با اشاره به وضعیت زندان چوبیندر عنوان کرد: انتقال یک زندان میلیاردها تومان هزینه دارد و لذا این زندان از پروژه های ملی استان است. به دنبال تغییر ورودی زندان هستیم و در نهایت باید زندان به محیط دیگری منتقل شود. این زندان نیاز به محیطی بزرگتر و استانداردتر دارد.

وی اضافه کرد: در مورد مسایل زیست محیطی در کارگروه صیانت از حقوق عامه، اقدامات خوبی در سایت محمدآباد انجام شده و منابع مالی زیادی نیاز دارد و یکی از مشکلات آنجا نداشتن مدیریت واحد است و بازرسی روزانه از سایت مستمرا ادامه دارد تا بتوانیم به استانداردهای مهم این سایت دست یابیم.

قاسمی دادستان قزوین با اشاره به روند رسیدگی به یکی از کانال های تلگرامی تصریح کرد: برخی از مطالب باید خصوصی شکایت شود و قطعا در حال پیگیری این موضوع هستیم و مدیریت این موضوع به دلیل برخی مطالب باید از طریق وجود شاکی خصوصی انجام شود

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اضافه کرد: فضای مجازی و حقیقی فرقی با هم ندارند و چه بسا مجازات فضای مجازی شدیدتر باشد چرا که نباید با آبروی هیچ کس بازی شود و کسانی که شکایتی از این کانال یا از هر کانال با هویت و یا بی هویتی دارند می توانند با مراجعه به دستگاه قضا نسبت به این موضوع طرح شکایت نمایند.

وی گفت: رسیدگی به پرونده از سوی پلیس فتا در جریان است و طبعا افرادی که با این کانال در ارتباط هستند در حال پیگیری بوده و آخرین وضعیت این کانال در نشست بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها