خبرهای داغ:
دبیر رویداد مسیر جهادی در قزوین؛

رویداد رسانه ای «مسیر جهادی» در قزوین برگزار می شود

عنایتی گفت: به همت جهاد دانشگاهی استان قزوین، رویداد رسانه ای «مسیر جهادی» در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۳۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، سجاد عنایتی مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی و دبیر رویداد مسیر جهادی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد بیان کرد: امسال با همکاری دیگر مجموعه های استان همچون فضای مجازی بسیج، بسیج رسانه، خانه مطبوعات، رویداد مسیر جهاد را رونمایی می نماییم که ویژه اصحاب رسانه می باشد.

وی گفت: رویداد مسیر جهادی، اولین رویدادی است که در سه روز با شیوه استارت آپی بین اصحاب رسانه و در قالب تیم های سه تا پنج نفره در قالب مجوزهای علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی برگزار می شود و این تیم ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: هدف ما تمرکز بر حرکت های جهادی و احصا مشکلات در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی است و هدف دوم راهکارهایی برای حل مسایل این حوزه ها می باشد.

عنایتی عنوان کرد: لذا در این راستا به دور از هر حاشیه سیاسی، به دنبال ایجاد فضایی جهت تمرین رسانه ای و کار گروهی برای یک اقدام جهادی است‌.

وی افزود: این رویداد در بهمن ماه سالجاری به مدت سه روز برگزار می شود و دو پیش رویداد به صورت کارگاهی در آذرماه و دی ماه برگزار می شود و موضوعات اصلی رویداد در این کارگاه ها بیان می شود و تیم ها بر اساس موضوعات شکل می گیرند.

دبیر رویداد مسیر جهادی قزوین با اشاره به محورهای این رویداد تصریح کرد: محورهای رویداد شامل خبر، مصاحبه، گزارش، تولیدات چند رسانه ای است که پس از ارایه، این آثار، توسط تیم داوری که از سوی خانه مطبوعات معرفی شده اند، داوری می شود.

وی اضافه کرد: در بخش جوایز، مبنایی برای این جوایز در نظر گرفته شده که علاوه بر مبلغ نقدی، وام خرید کالا و استفاده از خدمات درمانی جهاد دانشگاهی برای تیم های برتر می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها