خبرهای داغ:

بسیج تنها مختص جمهوری اسلامی نیست

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه گفت: بسیج تنها مختص جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه هر ملتی اگر پای کار کشور خود بیاید قطعا به موفقیت های این چنینی دست می یابد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۱۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در جهت بزرگداشت هفته شکوهمند بسیج پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه برپایی ویژه برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری برنامه های هفته بسیج را همدلی و ترویج آیه و تعاونوا علی البر و تقوی دانست و اظهار کرد: به بیان دیگر این برنامه ها در جهت ایجاد تمدن اسلامی، انسجام مسلمانان جهان و آماده سازی برای ظهور امام زمان (عج) برگزار می شود.

او افزود: از طرفی کمک و یاری به قشر مستضعفین چه فقر مالی و چه معنوی، بیماران جسمی و روحی روانی و پیشرفت در تکنولوژی دنیا از دیگر اهداف مورد نظر است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: بسیجی باید سعی کند همیشه یک قدم از دنیا جلوتر باشد همانگونه که در زمان جنگ ثابت کرد.

اسیری در ادامه افزود: بسیج تنها مختص جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه هر ملتی اگر پای کار کشور خود بیاید قطعا به موفقیت های این چنینی دست می یابد در واقع این نسخه در هر نقطه از جهان قابلیت اجرایی شدن دارد.

او اضافه کرد: بسیج از همه ی نیروها و امکانات برای رفع مشکلات مردم در جامعه تلاش می کنند شاید در این مسیر خطرپذیری و آسیب پذیری را قبول کرده باشند اما همچنین با روحیه خودباوری دست از آرمان های خود نمی کشند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: به همت بسیجیان و برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه هایی چون بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان فضای مجازی، پیاده روی، برگزاری مسابقات ورزشی، دعوت از پیشکسوت بسیجی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها