خبرهای داغ:
‍ فرمانده سپاه کلاله:

برگزاری ۲۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در کلاله/ بسیج خود را مخاطب خاص فرمایشات رهبری می داند

سرهنگ کوهستانی گفت:بسیج در همه عرصه ها وارد عمل شده و با دغدغه مردمی، در همه صحنه ها و حوادث، با تفکر ناب خود ورود و به مردم و انقلاب کمک کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۳۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

برگزاری ۲۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در کلاله/ بسیج خود را مخاطب خاص فرمایشات رهبری می داند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله در نشست خبری با اصحاب رسانه  که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: از ابتدای انقلاب با توجه به اینکه انقلاب نو پا بود؛ بسیج با ورود خود به کمک کشور و انقلاب آمد و توانست خود را اثبات کند.

وی افزود: بسیج، خود را مخاطب فرمایشات رهبری می داند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و در هدف بزرگی که انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب دارد؛ این موضوعات باید تبدیل به گفتمان شود.

کوهستانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در راه پیشرفت، اهدافی دارد که تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی، تمدن سازی در جهان از جمله این اهداف است که برای رسیدن به این هدف، نیاز به بسیج و تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه کلاله اظهار کرد: امنیت، تعلیم و تربیت، محرومیت زدایی، مقابله با آسیب های اجتماعی، کنترل فضای مجازی، حوزه علمی و پژوهشی، تربیت بدنی و ورزش، فرهنگی هنری و فرماندهی و مدیریت، ۹ حوزه ای می باشد که بسیج در حال فعالیت است و در سطح شهرستان نیز تلاش بر این است که بسیج پیش روندگی و پیش برندگی داشته و پیش قدم باشد و باید در حوزه های مختلف با توجه به اینکه باید بسیج پناه گاه مردم باشد، بصورت قانونی مطالبه گری صورت گیرد.

وی در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج، با شعار بسیج پاره تن مردم است؛ در مجموع ۲۱۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود که از این بین ۴۷ عنوان برنامه به عنوان برنامه های شاخص در نظر گرفته شده است که ۹ یادآوری شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مرمت و ساخت خانه های محرومین، نشست های بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا، نمایش اقتدار بسیج، پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها