خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

بسیج نهادی مردمی و برخاسته از متن ملت است

سرهنگ طاهرخانی گفت: بسیج نهادی مردمی و برخاسته از متن و بطن ملت است که به طور خودجوش به این نهاد انقلابی پیوستند
کد خبر: ۹۳۹۲۶۰۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

قروین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بزرگداشت هفته بسیج در حوزه بسیج امامبس جواد(ع) نصرت آباد به همت حوزه بسیج امام جواد(ع) نصرت آباد برگزار شد.

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز بیان کرد: بسیج نهادی از درون مردم و برخاسته از متن ملت است.

وی گفت: مردم به صورت خودجوش به عضویت این تشكیلات پیوستند و در جهت مصالح و آرمانهای نظام به پیروی از ولایت فقیه به انجام وظیفه پرداختند.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: حضور رده های مقاومت بسیج در كلیه اقشار و اصناف و اقصی نقاط كشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن این تشكیلات است.

وی افزود: اگر شجاعت به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه ما وجود داشته باشد و همه آحاد مردم صلابت و شهامت در راه دفاع از اسلام و ارزش های دینی را داشته باشند، بدون شک كیان اسلامی از هر خطری مصون خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: حضور مقتدرانه در دفاع مقدس و خلق حماسه های پرشور بسیجیان در صحنه های نبرد، نشانه های عینی از شجاعت بسیجیان در صحنه های دفاع می باشد كه از مهمترین شاخصه های نیروهای بسیجی نیز می باشد.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه بیان کرد: بسیج شجره طیبه است و بسیجی مجاهد است اما بی انظباط، اهل افراط و تفریط نیست. بسیجی اهل منطق است بسیجی عمیقا متدین است.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال و فرماندهان نمونه پایگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها