خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد گلستان:

سامانه جامع امداد هوشمند در گلستان آغاز به کار کرد

بابایی گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان از طریق سامانه هوشمند امداد ارائه شده و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تنها دو هفته برای ثبت نام در این سامانه فرصت دارند.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۲۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

سامانه جامع امداد هوشمند در گلستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: یکی از سیاست های کمیته امداد با توجه به شیوع کرونا و همچنین تسهیل در امر خدمت رسانی و کاهش مراجعه مددجویان به کمیته امداد، ارائه خدمات غیرحضوری و به صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا کمیته امداد سامانه امداد هوشمند را راه اندازی کرده است، خاطرنشان کرد: این سامانه به سرویس های خدمات الکترونیکی کشور مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، اداره پست و دیگر نهادها متصل است و اطلاعات مددجویان پایش می شود.

بابایی تاکید کرد: ۸۵ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد باید در دو هفته روز آینده از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و با ارائه کد ملی وارد این سامانه شوند و به سوالات این سامانه که به منظور پالایش مددجویان طرح ریزی شده، پاسخ دهند و مرحله ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: شاید کسانی باشند که نتوانند خودشان به این سایت مراجعه و اطلاعات را به ثبت برسانند به همین منظور این اداره کل با دفاتر پیشخوان تفاهمنامه منعقد کرده و مددجویان می توانند به دفاتر روستا در شهر و روستا مراجعه و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در این طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: سه آیتم کدملی، کد پستی محل سکونت که نباید مغایرت داشته باشد و شماره موبایل سرپرست خانوار هم با توجه به اینکه پرداخت مستمری داریم از مصوبه بانک مرکزی است که باید به نام سرپرست خانوار باشد.

بابایی ادامه داد: در دو هفته آینده این ثبت نام باید انجام شود و عدم ثبت نام در این سامانه ممکن است در خدمت رسانی و توزیع خدمت دچار مشکل شده و یک سری خدمات به آنها ارائه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها