خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

نماز منبع تولید قدرت الهی برای مؤمنین است

نماز مظهر اقتدار و انسان سازی در نیروهای مسلح است،مرکب همه پروازهای ملکوتی نماز است، منبع تولید قدرت الهی برای مؤمنین است.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۲۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام علی معبودی، حجت الاسلام در همایش منزلت نماز و اقتدار نیروهای مسلح که در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد گفت: اهمیت به نماز یکی از ضرورت‌ های نظام اسلامی است و توسعه معارف دینی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)در ادامه گفت:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدشان بر توسعه نماز و توسعه مهارت‌ های دینی در نیروهای مسلح، برگزاری این همایش و ترویج فرهنگ نمازخوانی اولویت قرار داده شده تا در حفظ بُعد معنوی سربازان و حفظ نظام جمهوری اسلامی گامی مؤثر برداشته شود.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد:هدف از برگزاری این همایش ترویج هرچه بیشتر فریضه نماز، نقش نماز در تمام ساختارو سازمان های نظام اسلامی بویژه نیروهای مسلح ،تجلیل از خادمان در عرصه نمازاست .

وی در پایان افزود:با توجه به تاکید آیات، روایات و سخن بزرگان، نماز نماد قدرت معنوی و مادی است و بزرگ ترین، با ارزش ترین و با عظمت ترین عبادتی به شمار می رود که انسان را به خداوند نزدیک می کند.

انتهای پیام ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها