خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان:

کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲ عملیات در گلستان

سرهنگ زائری از افزایش ۱۵ درصدی کشف مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: روز چهارشنبه در دو عملیات پلیسی ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در گلستان کشف شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۷۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲ عملیات در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ مجید زائری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از سوداگران مرگ را در شهرستان گرگان شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از منزل متهم ۵۴ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف شد.

زائری با اشاره به دستگیری دو متهم و توقیف دو دستگاه سواری در این عملیات، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین بیان کرد: در عملیات دیگر افرادی که قصد ورود مواد مخدر از استان های مرکزی به گلستان را داشتند در گرگان دستگیر و ۴۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد بیشتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها