خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور؛

بسیج اساتید جهاد تبیین را در ماموریت کاری خود داشته باشد/اساتید، فرمانده میدان نبرد در جنگ شناختی هستند

دکتر مردانی گفت: جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ ادراکی به شدت ما را درگیر کرده و یکی از مراکزی که باید به میدان نبرد برود دانشگاه است. بسیج اساتید جهاد تبیین را در ماموریت کاری خود داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۹۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج اساتید استان قزوین که با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: رسالت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، گسترش و تحقق فرهنگ معارف اسلامی در سطح بین الملل است و اساتید این دانشگاه نقش مهمی را در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برعهده دارند.

وی گفت: اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مسئولیت سنگین تری نسبت به سایرین دارند و برای اینکه اهداف رسالتی دانشگاه محقق شود باید ملزوماتی ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد: دانشگاه باید از اساتید انقلابی و دغدغه مند بهره مند شود که غالبا به همین صورت است و همچنین باید محل صدور آرمان های انقلاب به سایر نقاط جهان باشد.

دکتر مردانی اضافه کرد: مساله جهاد علمی و فرهنگی کشور تکیه بر اساتید و دانشگاه است و لذا تربیت دانشجویان مجاهد و انقلابی جهت تربیت مدیران آینده انقلاب اسلامی و جهان اسلام باید در برنامه آموزشی دانشگاه گنجانده شود.

وی افزود: برای این منظور و رسیدن به افق پیش بینی شده، این دانشگاه نیازمند برنامه ریزی در متون و محتوا و روش است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه تصریح کرد: توجه به مسائل و مشکلات جهان اسلام و تشکیل تیم های اساتید با کشورهای جهان اسلام باید از برنامه های اولویت دار دانشگاه باشد و دانشگاه بتواند ایفای نقشی به بلندای نام امام خمینی(ره) داشته باشد.

دکتر مردانی افزود: به تاسی از مکتب شهید حاج قاسم توصیه می کنم ، کلید واژه «میدان» در کلمات سردار شهید حاج قاسم گسترش یابد. میدان یعنی تمام توان خود را برای پیشروی جهان اسلام و جبهه مقاومت به عمل بکشانید.

وی در ادامه یادآور شد: جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ ادراکی به شدت ما را درگیر کرده و یکی از مراکزی که باید به میدان نبرد برود دانشگاه است و اساتید و دانشگاه ها هستند که اساتید میدان دار و فرمانده این میدان نبرد هستند.
باید با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی و اجتماعات و مساجد و مراکزی که جوانان ما آنجا فعالیت دارند بسیج اساتید جهاد تبیین را در ماموریت کاری خود داشته باشند.

دکتر مردانی عنوان کرد: تلفات جنگ نرم و جنگ سخت این است که وقتی کسی را می زدند شهید می شد اما در جنگ نرم وقتی کسی را هدف قرار می دهند از ما کم می شود و به طرف مقابل اضافه می گردد.

  • انتهای پیام/۱۰۱۰
ارسال نظرات
پر بیننده ها