خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس در گروه بین المللی جهادی عبرات استان قزوین در کشور سوریه؛

دست گیری از نیازمندان درس مکتبی ما در دانشگاه بزرگ اهل بیت(ع) و ائمه اطهار است

حاج حمزه قربانی عنوان کرد: ما شیعیان، پرورش یافته مکتب حسین و امیرالمومنین هستیم و دست گیری از نیازمندان درس مکتبی ما در دانشگاه بزرگ اهل بیت(ع) و ائمه اطهار است.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۱۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

قزوین_سردار حاج حمزه قربانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از فعالین گروه جهادی بین المللی عبرات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در حرم حضرت رقیه(س) بیان کرد: افتخار می کنم که چند سالی خدای متعال این توفیق را نصیب بنده کرده که به همراه اعضای فعال گروه جهادی بین المللی عبرات استان قزوین در کشور سوریه حضور یافته و خدمات جهادی ارائه می دهیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور در کشور سوریه و زیارت حرمین اهل بیت امام حسین(ع)، لذتی غیرقابل توصیف دارد.

وی گفت: این لذت زمانی دوچندان می شود که همراه با اقدام جهادی جهت کمک به اقشار نیازمند باشد. هیچ فرقی ندارد که اقدام جهادی و کمک به نیازمندان در کشور خودمان و یا در بیرون از مرزهای کشورمان باشد چرا نیت فی سبیل الله است.

حاج حمزه قربانی عنوان کرد: سوریه طی سال های اخیر متحمل خسارات زیادی از ناحیه گروهک تروریستی داعش شد و امروز این کشور بیش از پیش نیازمند همراهی است تا بتوانیم بخشی از مشکلات و آلام و دردهای این عزیزان را برطرف نماییم. چرا که ما شیعیان، پرورش یافته مکتب حسین و امیرالمومنین هستیم و دست گیری از نیازمندان درس مکتبی ما در دانشگاه بزرگ اهل بیت(ع) و ائمه اطهار است.

پیشکسوت دفاع مقدس در گروه بین المللی جهادی عبرات استان قزوین در کشور سوریه، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم بیان کرد: باید از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی هم یادی کنیم که اگر امروز من و شما در این اماکن مقدس حضور پیدا می کنیم همه این آسایش و امنیت، مرهون خون شهدای والا مقام مدافع حرم است و باید بیش از پیش قدردان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها