خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

اجرای ۹۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج سازندگی در سپاه امام حسن(ع) قزوین

سروان شیخ پور از اجرای ۹۸ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج سازندگی در سپاه امام حسن(ع) قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۵۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

قزوین_سروان پاسدار سعید شیخ پور مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی بیان کرد: مجاهدت‌های بسیجیان در عرصه های جهاد، تلاش و کار برای محرومین جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست و جهادگران با خدمت بی منت، در کنار ملت عزیز ایستاده اند تا مشکلات قشر کم برخوردار و آسیب‌پذیر جامعه کمتر شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به جز کار جهادی نمی توانیم این کشور را بسازیم. لذا باید در امر جهادی و جهادی زندگی کردن از ایشان الگو بگیریم.

 

سروان شیخ پور در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم تا در کنار مردم با مردم و در کمک به دولت انقلابی بتوانیم معضلات جامعه را مرتفع کنیم. در همین راستا بسیجیان ناحیه امام حسن در حوزه های مقاومت این ناحیه در کنار سایر بسیجیان کشور در این هفته برنامه های متنوع و جهادی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم جامعه اجرا می کنند.

 

وی اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اردوهای جهادی متعدد، رزمایش کمک مومنانه، میزخدمت جهاد تبیین، ایستگاه سلامت، مشاوره حقوقی و بهداشتی اشاره کرد.

 

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) همچون سایر مناطق استان، با حضور جوانان انقلابی و مومن و همیشه در صحنه و پشتوانه عظیم مردمی و خیرین جامعه در مأموریت اصلی خود یعنی پایه کار آوردن مردان و سازماندهی جوانان موفق عمل کرده و امروز به برکت این تفکر جوانان بسیاری در سراسر ایران اسلامی در ابعاد گفتمانی، رفتاری و محتوایی به شکل کیفی و کمی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها