خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گردهمایی بزرگ جهادگرانی فاطمی استان قزوین

گروه های جهادی، کشاورزان را به سمت نیازهای اولویت دار هدایت کنند

سردار نقدی با اشاره به اولویت و اهمیت تولیدات کشاورزی اصلی، عنوان کرد: گروه های جهادی باید کشاورزان را به سمت نیازهایداصلیدو اولویت دار هدایت کنند. 
کد خبر: ۹۴۳۲۱۱۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گردهمایی بزرگ جهادگرانی فاطمی استان قزوین که با حضور مسوولان کشوری و استانی در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به جایگاه برجسته شهدا و رزمندگان قزوین در دوران دفاع مقدس بیان کرد: استان قزوین دارای به دلیل پرورش انسان های بزرگ و تاثیرگذار در عرصه انقلاب اسلامی دارای جایگاه ویژه ای در کشور است.

 

وی گفت: کار جهادی دارای اصول و قواعدی است که یکی از مبنایی ترین و نیز فلسفه گروه های جهادی که جوهر انقلاب اسلامی است، احساس مسوولیت است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: همه ما مسوولیم که وضعیت را به سمت صلاح ببریم.‌ دایره مسوولیت ما در هیچ عرصه ای ثابت نیست و هرجا که مشکل و نیازی وجود دارد، همچنان که انسان مسوول خود را در مقابل آن پاسخگو می داند، جهادگران بسیجی در میدان عمل حضور دارند.

 

سردار نقدی عنوان کرد: در حاکمیت چیزی به نام دولت یک طرف و مردم یک طرف وجود ندارد بلکه دولت و مردم در کنار یکدیگر قرار دارند. 

 

وی افزود: شما مردم هوشمند ایران زمین می گویید که خواستن توانستن است و همین شعار موجب پیروزی در عرصه های مختلف و غلبه بر مشکلات بوده است. کار برای خدا خستگی ندارد و کار، مزدی جز قرب پروردگار ندارد. یک‌جهادی کار را برای منت انجام نمی دهد. یک جهادی کار را برای خدا انجام می دهد و این تفکر و اصول اساسی کار جهادی است و می تواند کشور ما را به سمت توسعه پیش ببرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه عنوان کرد: بچه های جهادی، با وجود کسب و کار خود، اقدام به عمل جهادی می کنند و هر جا کاری بر زمین مانده و مشکلی هست که برای رفع آن امکاناتی وجود ندارد، گروه های جهادی حضور دارد تا خلأها، کمبودها و مشکلات برطرف شود و این خدمت بی منت برای مردم است و این مردم هستند که انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های پس از انقلاب را این گونه اداره کردند و امروز نیز در قالب گروه های جهادی اقدام به عمل می کنند. 

 

وی اضافه کرد: استان قزوین دارای دشت بسیار حاصلخیز است و در دنیای امروز که امنیت غذایی مهمترین دغدغه جامعه بشری است، باید گروههای جهادی، ایده «هر قطره آب این سرزمین تبدیل به غذا می شود» را پیاده کنند و کاستی ها و نواقص را برطرف نمایند. 

.

وی بیان کرد: امروز تصمیم شجاعانه ای را دولت گرفت و جراحی اقتصادی را انجام داد که دولت های قبلی جرات انجام آن را نداشتند. 

 

سردار نقدی گفت: نباید اجازه دهیم یک وجب از زمین بدون بهره برداری بماند.

دانه های روغنی در اولویت است و گروه های جهادی باید کشاورزان را به سمت نیازهای اصلی و اولویت دار و به سمت کشت و داشت و برداشت عینی تر هدایت کنند. گروه های جهادی از ابتدای انقلاب به عنوان سربازان امام انقلاب را پیش بردند و امروز نیز مشکلات به دست توانمند این گروه ها حل می شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها