خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی:

جهاد تبیین مهمترین رسالت کنونی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادهای انقلابی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: جهاد تبیین مهمترین رسالت کنونی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادهای انقلابی است که این موضوع باید با جدیت و ظرافت فکری و فرهنگی دنبال شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

حجت الاسلام علی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را روز پاسداشت نقش مهم روابط عمومی و تبلیغات دانست و اظهار کرد: به این مجموعه باید با دید و اهمیت بالا نگاه کرد چون در واقع آیینه فعالیت‌ها و اندیشه‌ها و دستاوردها در یک تشکیلات است.

وی افزود: امروزه با توجه به گستردگی عالم ارتباطات و رسانه، روابط عمومی و تبلیغات، رکن اساسی در  مجموعه‌های دینی و انقلابی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فلسفه نامگذاری این روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد:  با توجه به اهمیت موضوع روابط عمومی و گنجانده شدن این روز در تقویم جهانی، در تقویم ملی نیز این روز به این عنوان نامگذاری شد تا اهمیت و فرهنگ آن در کشور ترویج یابد.

وی با گرامیداشت سردار شهید مجید رضیئی، مسئول اسبق روابط عمومی و تبلیغات لشکر انصارالحسین(ع) گفت: فعالان عرصه رسانه‌ای و تبلیغی رهروان و میراث‌دار امثال این شهید والامقام و پرتلاش هستند که در میدان نبرد، همزمان با جهاد سخت و نظامی، در عرصه فرهنگی و رسانه نیز جهاد نرم و فرهنگی را دنبال می‌کردند.

قربانی همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدای عرصه خبر و روابط عمومی به ویژه شهدای سانحه هواپیمایی سی 130 در سال 1384 بیان کرد: باید معنویت، انصاف و امانت و آرمان‌خواهی را در عرصه روابط عمومی و رسانه رعایت و گسترش داد چرکه بدون این ارزش‌ها کار رسانه‌ای در راستای راهبرد دشمنان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جنگ امروز، بیشتر در فضای مجازی و رسانه‌ای رقم می‌خورد و استحکام فکری و فرهنگی جامعه از طریق کار رسانه‌ای و روابط عمومی،کار بسیار ضروری و ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: جهاد تبیین مهمترین رسالت کنونی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادهای انقلابی است که این موضوع باید با جدیت و ظرافت فکری و فرهنگی دنبال شود.

وی همچنین گفت: یکی از جنبه‌های جهاد تبیین در عرصه رسانه‌ها، تبیین دستاوردهای دولت و نظام اسلامی و برجسته‌سازی نقاط قوت و پیشرفت‌ها در سطح جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات